Heissan ihanaiset lukijani!

Ikärajoitettua kamaa tarjolla. Minulla on ilo ilmoittaa, että minä olen ahertanut viikon tarinan parissa ja nyt minulla on vastauksia viime osan lopussa oleviin kysymyksiin, siitä kuka Catherine Pain on. Tämä menneisyys on kirjoitettu nyt kahteen osaan, ettei siitä tule liian pitkää!

LUKUILOA!!<3

 

Screenshot-9.jpg

Olin joskus tyhmä nuori nainen. Minulla oli paljon rahahuolia eikä perheestäni ollut, mitään tietoa. Olin asunut koko lapsuuden lastenkodissa, enkä katunut hetkeäkään itseäni. Ennen, kuin ystäväni herra Frio kertoi aloittaneensa vuosia sitten hyvä tuottoisen bisneksen ja voivan auttaa minua.

 

Screenshot-3.jpg

Joten lähdin kohti ystäväni baaria. Luulin tulevani tänne vain viihdyttäjä tanssijaksi, mutta olin todella väärässä. Täällä hoidettiin pimeitä bisneksiä ja puutteita. Niinpä jokainen päivä oli hyvä aloittaa nauttimalla erilaisia aineita ja drinkkejä. Työni oli kuitenkin ihan hauskaa ja hyvä palkkaista.

 

Screenshot-4.jpg

Herra Frio yritti tarjota ensin parhaalle ystävälleni Clairelle keikkaa, mutta keikka päätyi minulle. Claire oli liian rakastunut Jarediin tehdäkseen, mitään tyhmää muiden kanssa.

 

Screenshot-21.jpg

– Se olis sit tonni, yks ilta. Catherine on kalustomme parasta kamaa ja saa miehet nautinnon huipulle. Käyttö on oman mielen mukaan. Ei Catherine pistä pahakseen noin komeaa miestä, Frio lirkutteli jälleen uudelle asiakkallemme. 

Kunhan vaan vaimon unohdan, mies murahti lyöden rahat Frion käteen.

 

Screenshot-11.jpg

Kuten sanoin työni on mukavaa suurimmaksi osaksi. Minä viihdytän miehiä ja, miksei naisiakin. Juomme yhdessä drinkkejä ja tanssimme. Joskus saatan antaa läheisyyttä. Riippuu toki hinnasta, mutta pääasiassa minulla ei ole päätösvaltaa näissä asioissa vaan asiakas on aina oikeassa.

 

Screenshot-16.jpgScreenshot-20.jpg

–  Odotappa vain iltaamme. Lupaan ettet muista vaimosi sanoja tai tekoja tämän jälkeen. Sen jälkeen kaadoin miehen sängylle ja syöksyin kimppuun. Ei siinä mies oli komea ja maksanut mojovan summan minusta, kuten moni muukin viimeisen vuoden ajan.

 

Screenshot-13.jpg

Claire teki nenäänsä nyrpistellen jälleen Frion hommat baaritiskin takana. Ihme, ettei paperi töitäkin tehnyt rakkaudestan. Onneksi itse osasin sanoa ei.

 

Screenshot-6.jpgScreenshot-10.jpg

Ei pomo tyytynyt pelkkään Claireen, mutta tottakai minä annoin parhaan ystäväni luulla niin. Miksi pilata turhaan ilo ja hyvä yhteistyö? Clairelta Jared sai kaiken haluamansa, sillä minä en niin pitkälle aikonut mennä Clairen vuoksi.

 

Screenshot-15.jpgScreenshot-12.jpg

Jälleen kerran ilotalomme oli vetänyt porukkaa sisään enemmän, kuin tarpeeksi. Jokaista talon tyttöä tarvittiin mieslaumaa viihdyttämään.

 

Screenshot-46.jpg

Tuona iltana, kun olin jo vakio kalustoa tapasin ehkä maailman komeimman miehen. Harmi vain, että nuoren miehen nimi ei jäänyt muistiini niin helposti. Tunsin piston sisimmässäni, sillä tiesin Jannin katsovan minua murhaavasti. Olihan hän katsellut samaa miestä jo pitkään.

 

Screenshot-41.jpg

Alunperinhan Janni oli halutuin ja kallein ilotyttö. Sitten tulin minä ja vein häneltä lähes kaiken. 

 

Screenshot-38.jpg

En kyllä ihmettele Jannin suosiota. Hän oli upea pakkaus sisältä ja ulkoa. Taitoa riittää vuosien kokemuksella, mutta asiakkaita ei enää meinannut löytyä.

 

Screenshot-51.jpgScreenshot-55.jpg

En tiedä, mitä minulle tapahtui. En vain voinut vastustaa tätä hurmuria. Hänen karismansa sai sukat pyörimään jaloissa. Hänen suudelmansa olivat, kuin huumetta minulle. En minä ilotyttönä voi rakastua! Kaiken lisäksi en ottanut rahaa tästä. Pomo tykkää hyvää..

 

Screenshot-56.jpg

Eipä ehtinyt pomo paikalle. Janni tuli valmistelemaan huonetta asiakastaan varten, joka tällä hetkellä oli kanssani sängyssä. Hupsista..

 

Screenshot-53.jpg

– Etkö sä yhtään tajua, mitä sä touhuat?! Sä pilaat meiän bisneksen ja ilotalon toiminnan ottamalla miestä ilmaseks. Kaiken lisäks sulla on omat asiakkaat! Sä tiesit et oon kiinnostunu siitä miehestä, joten kostit mulle kaiken, Janni huusi vihaisena ja itkuisena minulle.

–  Rauhotu Janni, mä en todellakaan tienny et se on sun asiakas! Sä ny oot muutenki kiinnostunu kaikista nii susta ei voi tietää. Hermoni taisivat vähän mennä tämän sanoessani..

 

Screenshot-48.jpg

Hyvällä omatunnolla mies oli lähtenyt seuraavan ilotytön tanssitettavaksi. :D

Tälläistä meidän elämämme ilotyttönä on. Yötä päivää juhlimista ja asiakkaiden viihdytystä. Tätä olen tehnyt nyt jo pari vuotta ja jatkan varmasti vielä monta, jotta saan maksettua kaiken pois. Sitten kutsuu normaali elämä!

Jatkuu ensi osassa..

KIITOS; KUN LUIT! <3

(20 kuvaa)