Screenshot-3.jpg

Alotin työt ilotalossa laittomasti 16 -vuotiaana ja ole tehnyt tätä nyt neljä vuotta. Ihme, jos sisuskaluni ovat vielä ehjät näiden aineiden ja alkoholin kanssa. Vapaapäiviä ei meillä ole täällä. Jokainen päivä tehdään niin paljon hommia, kun tarve on. Palkaksi saamme 10% tuotosta, johon lasketaan ilotalon ja tyttöjen ansaitsema raha yhteensä.

 

Screenshot-2.jpg

– Cat sä et oo viime aikoina tuottanu meille samanlai, kuten ennen. Mä sain sulle tuottoisan keikan, joka korvaa kaiken. Rikas vanha mies nimeltään Leo Caphall

–  Mä en ihan oikeesti jaksa tätä enää! Ei ees yhtä vapaapäivää.. Mä oon täällä töissä vaan, et saan lainat ja velat maksettua. Poliisit tänne pitäis kutsuu teiän ihmiskauppoja kattoon.

 

Screenshot%20%282%29.jpg

– Mikä sua nyt taas vaivaa? Mä oon pitäny susta nää vuodet huolta Jaredin kanssa ja sä pistät hanttiin kokoajan!

–  Ainakaan mä en oo noin sokeesti rakastunu ja luule et riitän, vaik todellisuudessa herra Friolla on ainakin viis samaan aikaa sun lisäks.

–  Me lähdetään syömään pidä sä pulju pystyssä. Samalla mä näytän sulle et me rakastetaan toisiamme. Sä oot mulle, kun pikkusisko, joten ryhdistäydy jo! 

 

Screenshot-5.jpg

Siihen minä sitten jäin istumaan yksin sohvalle, kunnes vanha haiseva mies astui ovesta sisään.

– Onks paikka auki? 

–  No oikeastaan ei ole, mutta voin tehdä poikkeuksen, jos olet Leo Caphall. 

Eihän oikeasti ollut Leo vaan, joku vanha pervo, joka oli pidemmän aikaa tarkkaillut minua.. Mutta hän oli liian fiksu korjatakseen asiaa.

 

Screenshot-6%20%282%29.jpg

Siinä minä sitten tanssitin vanha miestä, jota luulin asiakkaaseni. Pian mies jo alkoikin lähentelemään minua enemmän ja hänen kätensä vaeltelivat ympäri kehoani tanssiessamme. Itkun niellen annoin olla.

 

Screenshot-7%20%282%29.jpg

Vanha likainen mies vetäisi minut syliinsä ja alkoi suutelemaan minua. Olin kauhusta kankeana, mutta vastasin suudelman ajatellen, että ehkä tässä menisi raja. Ei minulla ollut tietoa hinnasta eikä kyllä kirjallista suostumustakaan.

 

Screenshot-8%20%282%29.jpg

Pian minulta vähenikin jo vaatteet. Huomasin pian olevani pelkissä alusvaatteissa kosketeltavana. Sitä tiettyä en suostuisi tekemään enää tämän likaisen pervon kanssa!

 

Screenshot-13%20%282%29.jpg

Mies raahasi minut takahuoneelle ja heiti sängylle hypäten viereeni.

–  Miten olis päällä vai alla neitoseni, mies huokaili drinkkien vikutuksen alaisena.

–  Tähän mä en rupee! Leo se on lisää rahaa, koska tämä ei kuulunut hintaan.

–  Minä en ole mikään Leo ja sä teet just niin, kun mä sanon!

 

Screenshot-11%20%282%29.jpgScreenshot-15%20%282%29.jpg

Niinpä hän pakotti minut siihen, vaikka pistin vastaan kaikin voimin. Hän ei edes ollut oikea asiakkaani!

 

Screenshot-17%20%282%29.jpg

–  Sä oot ihan hullu! Painu helvettiin täältä, huusin miehelle itkien, joka alkoi uhoamaan minulle, koska ei saanut minulta kuulemma haluamaansa. Tämän jälkeen puin vaatteeni päälle ja otin askeleita ulos huoneesta.

 

Screenshot-18%20%282%29.jpg

– Nyt sä helvetin ilotyttö alat käytöstavoille ja annat mulle ilmaseen niin, kun sille yhdellekin miehelle. 

Sen jälkeen mies alkoi lyömään minua kasvoihin ja minä vain itkin.

 

Screenshot-19%20%282%29.jpgScreenshot-20%20%282%29.jpg

Mies töytäisi minut voimalla lattiaan ja kävi päälleni yrittäen riisua minua. Hän kuristi ja satutti minua. Onneksen kuulin auton saapuvan pihaan.

–  Apua auttakaa joku!! Cat täällä takahuoneessa. Tämän kuultuaan Frio juoksi huoneeseen ja repi miehen irti minusta.

 

Screenshot-22.jpg

Juoksin itkien Clairen luokse pelkissä alusvaatteissani. Claire katsoi minua hätääntyneenä ja puristi itseään vasten. Hän halasi niin lujaa, kuin ikinä pystyi.

– Cat rakas, mitä tapahtu?

 

Screenshot-24.jpg

Miehille oli tullut todella paha käsirysy.

– Sä maksat mulle ainakin kolme tonnia suoraa käteisenä. Sä satut mun parasta ilotyttöä ilmaseks. Tollasille pervoille on omat paikat, missä on lukot. Fantasiat saa toteuttaa rahaa vastaan ja siihen vaaditaan suostumus, Jared huusi vihaisena kuristaen miestä.

Jared raahasi vanhan miehen ulos ilotalostaan.

 

Screenshot-25.jpgScreenshot-26.jpg

– Vie toi saasta kauas täältä ja kadota jäljet, jotka johtaa muhun. Näin pomoni teki bisnestä viikatemiehen kanssa. Minun vuokseni yksi ihminen pääsi hengestään.. Ei mitään tietoa, mitä hän teki miehelle. Kai hän kuristi hengiltä.

 

Screenshot-27.jpg

– Hän sanoi olevansa Leo.. Sitten hän yritti mennä pidemmälle sanoin ei ja sitten se tapahtui.. Sitten yritin karkuun ja..

Itkin enemmän, kuin koskaan. Neljän vuoden aikana tämä oli ensimmäinen kertani, kun jouduin uhriksi johonkin näin hirveään. Kaikenlaaista paskaa olin joutunut tekemään, mutta tässä meni rajani.

 

Screenshot-28.jpg

– Mä oon Catherine pahoillani.. Ei tää oo sun vika sieltä piti tulla joku Leo, mutta se olikin joku mielisairaalsta karannu hullu. Sä oot nyt turvassa ja voit unohtaa tän.

Vedin itseni irti Jaredista voimalla ja jähmetyin katsomaan häntä epäuskoisesti.

 

Screenshot-29.jpg

–  Ooks sä ihan hullu, jos me ei tehdä poliisi juttua se voi satuttaa muitakin!

–  Ei voi, koska hoidin sen päiviltään eikä kukaan saa tietää tästä. Sä tiiät et kaikki tää on laitonta, joten poliiseihin ei oo varaa.

Samaan aikaan Janni saapui taakseni paskasesti naureskellen.

 

Screenshot-34.jpg

–  Eiköhän tää asia voida hoitaa paremminki. Ei se oo eka ihminen joka pääsee hengestän tän ilotalon takia. Mä oon sun tukena mäki oon ollu uhrina ja selvinny, Janni hymyili tajutessaan, mitä olin kohdannut.

–  Vittu te ootte hulluja kaikki! Mä en enää ikinä palaa tänne mä en halua vastuuta kenenkään kuolemasta. Enkä halua et mua kohdellaan enää, koskaan näin! Mäkin oon ihminen.. Näiden ihmisten myötätunto ei enää riittänyt minulle. Tämä oli jotain niin kamalaa.

 

Screenshot-30.jpg

Siinä meni rajani. Ihmisten tappaminen ja hyväkskikäyttö sekä raiskaaminen ei ollut minua varten. Lähdin juosten pois, sillä aioin pestä käteni tästä hommasta. Juoksin lähimmälle taxi pysäkille ja soitin poliisit ilotalolle. Itse kävin sairaalassa viemässä DNA näytettä sinne..Claire jäi itkemään perääni ja toivon, että hän ymmärsi lopettaa varastamis sivubisneksensä ja ilotalo homman. Hän ansaitsisi paljon parempaa.

 

Screenshot-31.jpg

– Kaikkea hyvää ihmiset ja Sunset Valley. Minä haluan, että viet minut niin kauas, kun voit. Minä tarvitsen uuden alun.

Tämä on tarinani.

Aina minä olen ollut Anna Rossies, mutta Catherine Pain oli minusta ilotalossa käytettävä viihdyttäjä nimi. En halunnut, että ihmiset osaavat yhdistää minua, kun otan oikean henkilöllisyyteni käyttöön.

Nyt minulla on omatuntoni painona vanhan miehen kuolema ja tämä kaikki paha, jota koin vain, koska Jared Frio käski. Janni ei ollut oikea ystäväni sen hän todisti ennen lähtöäni. Nyt en ole kuullut enää kenestäkään. Tiedän vain, että ilotalo suljettiin minun todistaessa sitä vastaan. Samalla monet vaimot murtuivait tajutessaan mihin miesten rahat olivat hävinneet.

Nyt on uuden alun aika.

 

KIITOS, KUN LUIT! <3

(24 kuvaa)